بيمه تكميلي آزمايش خون :

 

انجام آزمايش خون بهترين پيشگيري از بيماري ميباشد، اين يكي از جملاتي است كه هر انساني در طول مدت زندگي خود بارها شنيده است، در واقع ميخواهيم با اين جمله يادآور شويم كه چه كارهايي را بايد انجام بدهيم و از كدام كارها را بايد اجتناب كرده تا دچار بيماري نشويم. با ما در مقاله بيمه تكميلي آزمايش خون همراه باشيد.

لیست آزمایش چکاپ کامل که بیشتر مورد نظر پزشکان می باشد در ذیل ارائه می گردد.

  1. آزمایش‌های مربوط به چربی خون مانند کلسترول، تری گلیسرید، Ldl و Hdl.
  2. آزمایش‌های مربوط به شمارش سلول‌های خونی Cbc.
  3. آزمایش‌های مربوط به بیماری دیابت مانند اندازه‌گیری قند ناشتا، هموگلوبین A۱C.
  4. آزمایش‌های مربوط به عملکرد کبد مانند بیلیروبین، آنزیم‌های کبدی بخصوص Gpt، Got و آلبومین
  5. آزمایش‌های مربوط به عملکرد تیرویید مانند Tsh، T۴ و T۳.
  6. آزمایش‌های مربوط به بررسی عملکرد کلیه مانند آنالیز ادرار، اندازه‌گیری اوره و کراتینین
  7. آزمایش‌های مربوط به الکترولیت‌های خون مانند اندازه‌گیری سدیم، پتاسیم، کلسیم خون
  8. آزمایش‌های مربوط به غربالگری بیماری‌های بدخیم مانند Psa در تشخیص سرطان‌های پروستات و آزمایش پاپ اسمیر در زنان برای تشخیص سرطان‌های دهانه رحم

چگونه بیمه تکمیلی برای آزمایش خون را تهیه کنم ؟

همانطور که گفته شد، خدمات آزمایشی از قبیل آزمایش خون، جزء مهمترین پوشش های  می باشد، بطوریکه افراد می توانند در قالب بیمه ، بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی گروهی طرح بیمه ای مورد نظر خود را از بین طرح های بیمه تکمیلی انتخاب نمایند.

گفتنی است خدمات آزمایشات بيمه تكميلي سامان  صرفا معطوف به آزمایش خون نبوده و کلیه آزمایشات پزشکی را شامل می گردد، همچنین در کنار آن خدمات بیمه ای دیگری از قبیل هزینه های ویزیت و دارو، بیمه دندانپزشکی، هزینه های بستری و جراحی، انواع اسکن و تست (پاراکلینیکی) نیز شامل می شود.

همچنین با تکمیل فرم مشاوره رایگان بیمه تکمیلی، مشاوران نيكسا درمان  با شما تماس خواهند گرفت و ضمن ارائه اطلاعات کامل تر، پاسخگوی سوالات بیمه ای شما خواهند بود.